Friday, January 21, 2011

Pelbagai jenis Teksi yang cool


Modifikasi Taxi tertinggi, dengan body model paling umum
 




Perlu mendapatkan teksi superpantas? Maka ini adalah teksi yang sempurna untuk anda. Sebuah Lamborghini Murcielago dengan mesin 6,5 liter, mengeluarkan 633 bhp sehingga anda dapat "dibawa" dari 0 hingga 60 mph dalam 3,4 saat untuk berhenti di lampu merah.



Porsche Cayenne - taksi di Moskow.



Macam teksi gangster



Lihatlah ini olahraga Enzo Ferrari, design teksi baru Arab. The hypercar $ 850,000 dilihat di Muscat, Oman, dan juga nampaknya telah dihitamkan lampu belakang. catatan: menurut Ferrarichat.com, ini photoshopped, tapi cukup hebat juga kan?






Teksi yang bersize gedabak.



Teksi standard memiliki mesin pembakaran internal yang dapat digunaka untuk berjalan pada gas alam dan memegang tangki extralarge dalam bagasi, sehingga driver tidak perlu membuang waktu mengisi minyak.



Bagaimana dengan teksi yang ini?



Hybrid Technologies menunjukkan dari konsep L-PT Cruiser Yellow Cab. L singkatan lithium, seperti dalam paket bateri lithium ion yang akan memberikan kereta kisaran 120juta dan kecepatan tertinggi 80 mph.


Coco teksi, teksi tiga roda ini digunakan di Havana Cuba. Tidak lengkap rasanya jika anda ke Cuba tidak menggunakan teksi tiga roda ini.

Rasanya lagi unik "teksi" belah Thailand dan Philipines lagi la...